۶ پاسخ

افتضاحه

نه بابا خیلی راحته

پسر من به طرز عجیبی اصلا اذیت نشد دوماهگیش بدتر بود

من موقع واکسن 4ماهگی خیلی اذیت کرد
وامروز هم واکسن 6 ماهگی زدیم همچنان قر میزنه 😭😭

فقط اون لحظه سخته بعدش آروم میشن

من امروز دخترم واکسن چهارماهگیشو زد تو بهداشت خیلی اذیت شد و خیلی گریه کرد اما اومدیم خونه قطرشو دادم فعلا آرومع و خوابه

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۷ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی