۴ پاسخ

عزیزم با زرده فقط یا تخم مرغ کامل؟

نوش جونش .مثل املت خودمون درست کردی عزیزم؟

نوش جونش
با نون یا خالی خالی

چه خوب مامان مهربون،چجوری میدی بهش لقمه با نون یا خالی میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی