امروز هم ۲۷هفته شدم
خداروشکر 🥹🩷 دخترم س ماه دیگ ب دنیا میاد

تصویر
۱۵ پاسخ

ي هشت ماهم داري ؟

به سلامتی

اوخی یاد حاملگیم افتادم🥹روز و هفته چقدرر مهم بود برام و نمیگذشت.الان مثل برق میره دخترم خانوم شده

ناخاسته بود عزیزم؟

بسلامتی

زایمانت سزارین؟

عزیزم خدا برات حفظشون کنه❤️

دکترت کیه

یعنی اون دخترتون دو ماهش بود باز باردار شدید؟

واقعاماشالله بهت من بایکی هم خستمه😂به سلامتی زایمان کنی🥰

سلام مامانامایه گروه ماماناداریم روبیکااگه خواستین بیاین به آیدی زیرپیام بدین
@M81mm78hm0098

ماشاالله به حوصلت

عزیزممم ب سلامتی 🥺♥️

انشالله بسلامتی زایمانت چندم زده عزیزم
اولین زایمان سزارین یا طبیعی بودی؟به نظدت کدوم خوبه

توبارادی میشه واسی من دعا کنی شوهرم بمیره خداصدای توروزود میشنوه اسمم زهرا

مجدد بارداری!؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی