۵ پاسخ

مگر چقدر مصرف داره من هموز اولی ی کیلویی تموم نشده ، یدونه هم زاپاس دارم البته من مای بی بی هست مایع اش ، بالای یک سال عوض میشه

هی همه چی گرون شد گفتیم بریم چند تا بخریم تا گرونتر نشده اوناهم گفتن عه پس مردم ناراضی نیستن از گرونی ما گرون میکنیم اونا چند تا چند تا میخرن خب تا کی؟چند تا میخریم؟ یکی دوتا یه کارتن دو کارتن ؟چقدر؟

شاید باورت شه الان شده ۵۴۶ تومن کوچیکش من از قیمت قدیم مدلای مختلف چندتا خریدم بزرگ کوچیک

منم پینو درآبی میگرفتم هم خیلی گرون شد هم اصلا بوی خوب رو لباس نمیوند الان فیروز در سبز میگیرم 1 لیتریش 150 تومنه خیلی عالیه بوش محشره

خوب شد گفتی عزیزم باشه

سوال های مرتبط