روی تشک آنتی رفلاکس گذاشتین گل دخترتونو و بهش شیر بدین؟
برای بچههای رفلاکسی هم توی چهارماهگی میگند غذای کمکی رو رشوع کنید که وزن بگیرند و جبران شیرشون بشه
یک کلام تف خلطی ب رفلاکس دختر منم همینه😭💔
پسر منم اینجور اتفاقا دیروز بردمش دکتر
گفت احتمال داره رفلاکس پنهان داشته باشه بهم از این ساشه های اومپرازول داد گفت بریزم تو شیرش بهش بدم
و اینک گفت قطره آهن شروع کنم
بی حالیش بخاطر کمبود آهن
دخترم منم ۳ هفته قبل سه ماهگیش روزها اصلا شیر نمیخورد دکتر بردم گفت جهش رشدیه بیشتر تو ۴ به۵ اتفاق میوفته واسه دخترم زوتر بود
مثل اینکه چاره ای اکثر بچه هه اینجورین متاسفانه جالب اش اینجا من دخترم قبلنا تو خواب راحت میخورد ولی الانم اونم با غر غر میخوره
دختر منم اینجوری
به زور با قطره چکون دادن به 4 ماه و سه هفته رسید غذاشو شروع کردم
باز فرنی و خوب میخوره
احتمالا رفلاکس داره ببرش دکتر بهش دارو میده آروم میشه
دخترمنم اینجوریه واسه رفلاکسش بود شیرخشک ای ار میدم یه کوچولو بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.