۶ پاسخ

چ وضعی شده😐

بیمارستان بهمن کجاست ؟

یااخدااا
دکترت کیه؟
منم بهمن میخام برم با دکتر فروتن😕

حالا عجیب تر اینکه قیمتش با زایمان طبیعی یکیه

دروغ نگوووو😱😱😱😱😱😱 من اولمو اونجا زاییدم ۴۰۲ ، ۲۰ تومن دادم، این یکی‌ام میخوام برم همونجاااا

وا طبیعتا شکم دوم نباید ارزون تر باشه؟🤔

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
بابای هدیه بابای هدیه هفته سی‌وپنجم بارداری