خانوما هماتومم خیلی بزرگه؟
بارداری
فرزندپروری

تصویر
۱۴ پاسخ

مال من پنجاه درصد ساک رو گرفته و ۱۳ سی سی هست عزیزم 🥲🥲🥲🥲

عزیزم خیلی ناچیز هست خودش رفع میشه تا چند روز دیگه
استراحت کن خیالت راحت مهم نیست

چیزی نیست عزیزم
شیاف بزن
توالت فرنگی استفاده کن
استراحت
رابطه ممنوع

خیلی کمه با استراحت وشیاف جذب میشه نگران نباش استراحت کن توالت فرنگی

فقط استراحت راه حله اصلا نترس منم قبلا داشتم با استراحت و شیافی ک دکترت میده حل میشه

منم‌هماتوم‌دارم‌مثل شما.. ولی برا‌من ۲سیسی ۱۵ درصد بود مجاورت ساک.. شیاف میزارم‌شبی یه دونه.. دکترم گفت اصلا خطرناک نیس و بیرون ساکه و خیلی کوچیگه..نیاز به نگرانی نیست.. گفت استراحت مطلقم‌نمیخوای همون استراحت کافی داشته باش.. سنگین بلند نکن و پله نرو.

خیلیییی ریزه خیلبی

مبارکه عزیزم. هماتومت کوچیکه هیچی نمیشه نگران نباش.

مال من نیم سیسی بود
استراحت کن شیاف بزار تا ان تی جذب میشه عزیزم نگران نباش

نترس من هماتومم پنج سیسیه
زود رفع میشه گل

برا من ۵۰ درصد از ساک بارداری گرفته ۸ سی سی 🥲💔

چیزی نیس کمه ،بااستراحت رفع میشه

هماتوم چیه🥲

خیلی‌کمه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان فاضل و علی💙💙 مامان فاضل و علی💙💙 ۳ ماهگی
مامان آوینا💗نیکان💙 مامان آوینا💗نیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری