مال من پنجاه درصد ساک رو گرفته و ۱۳ سی سی هست عزیزم 🥲🥲🥲🥲
عزیزم خیلی ناچیز هست خودش رفع میشه تا چند روز دیگه
استراحت کن خیالت راحت مهم نیست
چیزی نیست عزیزم
شیاف بزن
توالت فرنگی استفاده کن
استراحت
رابطه ممنوع
خیلی کمه با استراحت وشیاف جذب میشه نگران نباش استراحت کن توالت فرنگی
فقط استراحت راه حله اصلا نترس منم قبلا داشتم با استراحت و شیافی ک دکترت میده حل میشه
منمهماتومدارممثل شما.. ولی برامن ۲سیسی ۱۵ درصد بود مجاورت ساک.. شیاف میزارمشبی یه دونه.. دکترم گفت اصلا خطرناک نیس و بیرون ساکه و خیلی کوچیگه..نیاز به نگرانی نیست.. گفت استراحت مطلقمنمیخوای همون استراحت کافی داشته باش.. سنگین بلند نکن و پله نرو.
خیلیییی ریزه خیلبی
مبارکه عزیزم. هماتومت کوچیکه هیچی نمیشه نگران نباش.
مال من نیم سیسی بود
استراحت کن شیاف بزار تا ان تی جذب میشه عزیزم نگران نباش
نترس من هماتومم پنج سیسیه
زود رفع میشه گل
برا من ۵۰ درصد از ساک بارداری گرفته ۸ سی سی 🥲💔
چیزی نیس کمه ،بااستراحت رفع میشه
هماتوم چیه🥲
خیلیکمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.