نه عزیزم زیاد نیست اما استراحت کن،شیاف پروژسترون بزار،توالت فرنگی استفاده کن,گرمیجات نخور اصلا،خم م نشو زیاد و وسایل سنگین بلند نکن واسه من ۵۰ درصد ساکو گرفته بود خیلی بزرگ بود همین کارا رو کردم تا ان تی جذب شد
عزیزم شما کار خاصی کردی دوقلو باردار شدی؟ تو خانواده دوقلو داشتید؟
منم وقتی سونو قلب رفتم هماتون داشتم دیگه کمی استراحت داشتم شیاف میزاشتم انتی رفتم جذب شده بود خداروشکر نگران نباش
هروزشیافت بزار پروژسترون و آمپول پروژسترونم دکتربگوبنویسه ایشالله تاانتی جذب میشن
ن عزیزم زیاد نیست از منم ۵ سی سی ایشالله جذب میشه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.