مبارکه دوقلویی ان شاالله قسمت ما هم
رژیم خاصی داشتی واسه دوقلویی شدن چیا خوردید عزیزم
مبارکه عزیزم ivf بودید که دوتا ساک بارداری جدا دیده شده یا تو طبیعی هم این اتفاق میوفته
مرسی قشنگا🥹❤️
خودا مبارکه ذوق زده شدم نگران نباش منم داشتم با استراحت و شیاف خوب میشه من امپولم زدم فقط تا میتونی استراحت کن توالت فرنگی برو پله ممنوع رابطه ممنوووع ،دسشویی زور نزن اگه یبوست داری شربت لاکسی ژل بخور،و هی رو پهلو چپ دراز بکش امید خدا مث من زود جذب میشه😍😍😍
هماتومت خیلی کوچولوئه
شیاف استفاده کن و تا میتونی استراحت کن
دفع میشه
مبارک باشه عزیزم😍❤️
برای هماتوم هم استرس نداشته باش برای منم همینقدر بود تقریبا با استراحت و شیاف کمتر شده به دکترت بگو شیاف برات بنویسه
از سرویس فرنگی هم استفاده کنی بهتره زیاد خم و راست نشو و سر پا نمون
چقد خوبه دیدن این سونوهاااا مبارکههههه 😍😍 تا میتونی استراحت کن فک کنم باید بری دکتر شیاف هم بهت بده ایشالله سه تایی سلامت همو بغل کنین🥰
ای خودا میارک باشه دوقلو داری خودت خاستی تحت درمان بودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.