جنسیت مشخصه و اینکه هماتومم خیلی زیاده؟

تصویر
۵ پاسخ

چون ننوشته تو برگه پس صددرصد نیست احتمال داده
وقتی صددرصد بشه مینویسن

تو 13هفته دنبال جنسیت نباش اگرم بگن فقط حدسه

جنسیتو چی گف؟

هماتوم زیاد نیست با استراحت جذب میشه
جنسیت هم ننوشته

سنو ان‌تی من اصلا این چیزا رو ننوشته

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاضل و علی💙💙 مامان فاضل و علی💙💙 ۳ ماهگی
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ ۶ ماهگی
مامان راشل مامان راشل ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی