خانما انتی من چطوره جوابش

تصویر
۷ پاسخ

بخاطر سنت ریسک زده الکیه

دقیقا هم سن شما هم هستم

برای منم زده بود سنم و۵ ماه بیشتر کرده بود وزنم و ۲ کیلو بیشتر سونو ان تی وآنومالی عالی بود
به چت جی بی تی دادم درست کرد برام منفی شد دکترمم گفت به خاطر سنم زده من موقع ازمایش ۳۷ و۹ ماه بودم زده بود ۳۸ و۲ ماه

واسه منم ریسک بود و سلفری دادم خداروشکر سالم بود بچم

ولی واسه دوستمم مثل من بود دقیقا و واقعا بچه سندروم داشت و سقط کرد

سلفری بدی خوبه خیالت راحت میشه
اگر هزینش بالاس بزار همون ۱۵ هفته غربالگری بده

ریسک سندروم داون رو متوسط زده احتمالا باید سلفری بدی ولی نگران نباش معمولاً سن مادر بالا باشه الکی ریسک میزنن بعد میبینی هیچی نیست

ضخامت NT، سطح مارکرهای خونی و سایر نتایج در محدوده طبیعی هست.
• ریسک سندروم داون متوسط است، ولی خطر بالا نیست.
• برای اطمینان، پیشنهاد می‌شود مرحله دوم غربالگری (هفته ۱۵ تا ۱۸) انجام شود.
• برای تریزومی ۱۸ و ۱۳، همه چیز نرمال و منفی است

میگم خانما آزمایش انتی چند روز در میاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان rosa مامان rosa هفته سی‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩵👶🏻 مامان نی نی🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ ماهگی
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته شانزدهم بارداری