خانما آزمایش انتی .جوابش چطوره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزان من دندان درد ‌دارم به نظرتون چیزی هست که بزارم روی دندون خوب بشه بعد ضرری هم برای جنین نداشته باشه

پسره ؟

عالی.......

انشالله که خوبه برا منم اون نمودارا سبز و آبیه عصر نوبت دکتر دارم ببرم ببینن

خداروشکر خوبه😍

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان نی نی🩵👶🏻 مامان نی نی🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
مامان شادی مامان شادی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان جوجه🥹🐣 مامان مامان جوجه🥹🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد