دوستان میشه بگید آزمایش انتی جوابش چطوره؟خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه

خوبه اوکیه

عدد انتی زیاد بالانیس؟؟؟

اره عزیزم همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان rosa مامان rosa هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵👶🏻 مامان نی نی🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی