سلام دوستان آزمایش انتی رو میشه بگید چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

اوکی نگران نباش فک میکنم غلظت papp-a برای هفته ۱۳ کمه برای من که رو یک بود دکتر بهم آسپرین داد برای خونرسانی به جنین

نمیدونم عزیزم

سلام عزیزم من هنوز نرفتم جواب نمیدونم 🙏

آره همه چی خوبه و عالی هست خداروشکر

اینم هست
خیلی استرس دارم

تصویر

خوبه فدات

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الین💗 مامان الین💗 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی