۱۱ پاسخ

عزیزم ویژگی این سن همینه. دختر منم تازگیا همینجوری شده. خودت وقتی دم پریود حالت بده دیدی دنبال بهانه ای؟ الان مغز این طفلیا اونجوری ریخته به هم. دختر منم یهو میفته رو دنده لج میگه آب بده آب میارم میزنه زیر لیوان میگه نه. آبو میبرم گریه میکنه میگه آب بده براش میارم دوباره جبغ میزنه میگه نه .
من دو بار اینکارو کنه دیگه آب نمیارم به جاش میگم مامان عصبانی هستی؟ میخوای بالش بیارم چنگ بزنی؟ بعد خودم چنگ میزنم به بالش ببینه. بعضی وقتا تبدیل میشه به بازی و عصبانیتش میخوابه.

مامان ملورین سلام خوبی امروز شربت خریدم قیمتش یک میلیون خورده ای از شرکت فایزر درسته؟ همینقد گرونه؟
از فردا میخام بدم

مامان ملورین عزیز من درخاستم پر هست میشه لطف کنی درخاست بدی من داشته باشمت جز دوستام درمورد شربتی ک گفتی بخرم سوالی داشتم بپرسم

دقیقا الان پسر من تو این مرحلس درصثرتی ک تمام دندوناش دراومده و وقتی از شیر گرفتمش اینجوری شده..تقریبا یکماهه
بدترین مرحلس.لجباز یه دنده.بعد من وقتی میبینم هرجا میرم این گریه میکنه و ابروریزی میکنه مجبورم ب حرفش گوش بدم الان ایمجوری شده ک همه مبگن تو با گریه همه چی بش میدی اما کسی درد منو نمیدونه.واسه اینکه خودم عصبی نشم مجبورم درمقابلش تسلیم شم...و من با این اخلاق و رفتارای پسرم ب خودم و اعصابم فشار اوردم ک کارم ب روان پزشک کشیده شده

وای خدا الارا همینه واقعا دارم سکته میکنم روانی شدم افسرده شدم

ای خواهر
ما هم تقریبا همین وضع داریم
اقتضای این سنشونه ظاهرا 😥😐

باورت میشه بخاطر چیزایی که گفتی و بچه منم دقیقا همینجوریه دارم قرص اعصاب میخورم بلکه یه خورده آروم شم؟هرچی بچم جیغ میزنه،منم ناخوداگاه جیغ میزنم.انگار یه خشم فروخورده دارم که هیچ جوره خالی نمیشه

اوووف نگو بشدت ب قرص ارامبخش نیاز دارم

به گریه بچه زیر ۲سال باید توجه کنی عزیزم خیلی بده بی توجهی تو این سن

مورد اخر هم میتونه لوس شدنشون باشه بخاطر توجه و محبتای بی پایان ما😅😬

شاید داره دندون درمیاره
من دخترم بعد گرفتن پستونک ازش این مدلی شده بود چون بشدت وابسته بود
بچه ها وقتی چیزیو از دس بدن یا دندون جدید یا هر بیقراری جسمی این مدلی ممکنه بشن

سوال های مرتبط