فرزند پروری
پوشک
رفلاکس

تصویر
۱۳ پاسخ

ماشین جز واجباته حالا طلا تو کشو خاک بخوره و خودتون عذاب بکشین چه فایده داره به نظر من پول و طلا برای آسایش هستن

حس میکنم بالا بره ولی ماشین هم خیلی مهمه

حتما میره بالا

بالا میرم ولی خوب ماشین بالا میره دیگه عزیزم من همه رو فروختم خونه خریدم طلا خیلی بالا رفت خونم بالا کشید قیمتش

عزیزم اگه ماشین نداری منتظر نمون بفروش ماشین بخر استفادشو ببر ولی اگه میخوای تعویض کنی صبر کن
درکل طلا بره بالا همه چی میره بالا فرقی نمیکنه

دیگه قیمت ماشین هم میره بالا بخوای بذاری گرونتر بشه همونقدر میره روی قیمت ماشین

ماشين خييلي بالاتر ميره قطعا با زدن اين حجم از مواد اوليه و فولادسازي

الان که خیلی پایین اومده دو سه ماه صبر کنید بعد بفروشید

اگه قرار باشه بره بالا ماشینم میره بالا دیگه ضرر نمیکنید

بالامیره عزیزم فعلا نفروش

اگر ماشین ندارین بفروش ماشین بخر .دیگه فکر نکن بالا میره یا پایین میاد
اگر میخواین ماشین تعویض کنین صبر کن

نه نفروش الان با ضرر‌،صبر کن مرداد ماه میشه طلا گرمی ۳۰-۴۰ ملیون

میخاین ماشین بخرین دیگه فرقی نداره بالابره پایین بیادشماماشینتون پیداکنید موقع حساب برین سکه هاروپول کنید

سوال های مرتبط

مامان لیام جونم مامان لیام جونم ۴ سالگی
مامان Hami مامان Hami ۵ سالگی
مامان خسته مامان خسته ۴ سالگی
مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۴ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی
مامان پسر خوشتیپم💙 مامان پسر خوشتیپم💙 ۴ سالگی
مامان آریاجانم💙 مامان آریاجانم💙 ۴ سالگی