سلام آزمایش غربالگری چیه و چه موقع باید انجام بدم؟

۲ پاسخ

دوتا هست یکی بلافاصله بعد از سنو آن تی باید بری یکی ۱۶ هفته

باید دوازده سیزده هفته بری سنو ی ازمایشم داره باید انجام بدی همه باید برن اگه خدایی نکرده بچه مشکلی داشته باشه نشون میده

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری