خانوما من خیلی فکر زایمان و میکنم خیلی میترسم 😂

۱۰ پاسخ

اوففف منم همینم یکسرههه

منم سر بچه اولم خیلی اذیت شدم خیلی میترسم این یکی هم سخت باشه

اصلا بهش فک نکن

هزینه هاش از درد زایمان دردناک تره 😂ادم زورش میاد خیلی گرون‌کردن .من ذوق زایمان دارم خیلیییی دوست دارم بچمو‌ببینم‌بغلش کنم اصلا خداروشکر نشده ب عملش فکر کنم یا دردش

هممون همینیم

اصلا بهش فک نکن هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته فقط یه روزه همه چی درست میشه

بزار برسی بع هفته های اخر اون‌موقع میگی حاضرم هر دردی بکشم ولی فقططططط زایمان کنم 😂

امیدم سزارینه 🥲🥲

منم دقیقا طبیعیه هم دردیم

منم🫠🫠🫠

سوال های مرتبط