پوشک شیر خشک
پدشک تب اسهال
چقد صدلی جنگنده میاد 🫤

۱۱ پاسخ

مقامات پاکستان دارن میان ایران احتمالا برا اوناس

میگن خودیه

سلام عزیزم شما روکش کردین دندونتون رو راضی بودین؟

بعد چند روز عادت کردین به روکش؟

لثه تون سیاه نشد؟

هواپیما معمولی هست من از بالکن دیدم
منم منطقه ۱۵ هستم

از ساعت ۳ داره میچرخه

اره خیلی

اره منم شنیدم خیلی شدید بود

میگن خودیه🤷‍♀️
راستو دروغشو نمیدونم

کدوم منطقه

صدای باد مگه نیست؟😂

تهران؟از چه ساعتی

سوال های مرتبط

مامان ثمین مامان ثمین ۳ سالگی