خانما بعد چند وقت میشه فهمید یه شیرخشک به بچه میسازه یا نه؟

۳ پاسخ

تا یک هفته باید استفاده کنه

ییوست نشه دلدرد نشه و وزنش خوب پیش بره مثلا بعد ده روز

همون روز اول. پسر من آپتامیل ساده یک هر دفعه میخورد،همون لحظه دفع داشت .در روز ۶ دفعه میشد. و شیرخشک نان ۵ روز یبوست شد.
دیگه همون آپتامیل پرونترا پیدا کردم

سوال های مرتبط