خانوما چرابچم دستشومیخوره؟

۴ پاسخ

شاید گشنست

بچه ها همه چیزو با دهنشون میشناسن
طبیعیه نگران نباش

رفلاکس هم میتونه باشه اگ علائم دیگ ای هم داره

طبیعیه مراحل طبیعی رشد طی میکنه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان صدرالدین مامان صدرالدین ۲ ماهگی