چرابچم یهو نفسشوحبس میکنع؟طبیعیه یا ن؟

۱ پاسخ

اره چون بلد نیستن مخصوصا موقع شیر خوردن انگار یادشون میره نفس بکشن🫠

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان صدرالدین مامان صدرالدین ۲ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری