چرابچم ازهرگونه میخوره اون یکی دیگ تیرمکشه

۶ پاسخ

میگن یک سینه اب یکی غذا .اون میدی .بعدی باز تیر میکشه شیر تولید میکنه بده

چون رگ می‌کنه شیر تولید میشه

برا منم

شیر ترشح میشه توش

سینه منظورته؟
بچه منم هروقت نیخوزه اون یکی تیر میکشه میگم شاید اون شیرش بیشتره میذارم زیر اون یکی شینه باز همون قبلی تیر میکشه 😂😂

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان صدرالدین مامان صدرالدین ۲ ماهگی