۱۱ پاسخ

بگیر حتما من داشتم اون شب اگه پمپ درد نبود میمیردم تا دردم می‌گرفت سریع دکمه شو میزدم آروم میشدم فرداش که پمپ درد تموم شد دردا اومدن سراغم

بیمارستان دولتی نمیده،و اینکه خودت باید بگیری،و قیمتش هم بالا هست..خیلی از بیمارستان های دولتی اجازه نمیدن پمپ درد بگیری،ولی بیمارستان های غیردولتی خودشون دارن

من گرفتم
خیلی کمکم کرد
دردم نسبت به زایمان اول بیشتر بود

حتماااا بگیر

والا گرفتنش بهتر از نگرفتنشه تو همون بیمارستان بگو

من گرفتم بگیرحتما

منکه میخوام‌بگیرم

زایمان سزارین اولم پمپ درد داشتم بازم درد داشتم. یه درد قابل تحمل. زایمان سزارین دومم، چون ضربان قلبم پایین بود پمپ برام استفاده نشد و بلا استفاده موندفقط مسکن و شیاف.. بازم دردش قابل تحمل بود. بود و نبودش برای من تفاوت نداشت

بیمارستانی ک منم رفتم دولتی بود پمپ درد نخواستم خودم البته گه درد ها با شیاف و مسکن های ک خودشون میدن قابل تحمله و درد زیادی حس نمیکنی

خود بيمارستان دارن ميتوني بپرسي قبل ك بري
پمپ درد عاليه عزيزم
اول شيافت و قرص براي تسكين درد استفاده ميكردن
الان پمپ درد دوز كافي بي حسي ب بدنت ميده ك درد نداشته باشي حتما بگير

باید موقع پرونده درست کردن بگی که میخوای تو همون بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی