۴ پاسخ

سلام احتنال زیاد منفیه
بمونید اگه ۳ روز بعد موعد نشدید تست بزنید
آرام باشید عزیزم.....تاخداوند نخان رخ نمیده

مامانا من دوماه نتونستم موقع پریودی لتروزل بخورم امروز سونو دادم فولیکولم ریز بود کیست هم نداشتم یعنی نمیشه با فولیکول ریز باردار شد
با لتروزل فولیکولام 21و22بود
ولی بدون دارو فولیکولم ریز بود
دعا کنید منم باردار بشم

نه گلم لانه گزینی برا بعضیا دیر میشه بعضیا زود پس تا از موعدت حداقل ۷ روز نگذشته بی بی نزن چون احتمال که منفی بشه هس

تا پریودت عقب نندازه وتست نزنی هیچ چیز مشخص نیست

سوال های مرتبط