ممکنه دیر گرفته باشه منم۹روزتاخیر۲۷۰ بودم
نه عزیزم خوبه زنداییم روز ۱۲تاخیر ۲۰۰ بود
شاید .شاییدم دیر گرفته
ممکنه لقاح دیر گرفته باشه عزیزم مهم روند رشده ۴۸ ساعت دیگه مجدد بتا بده انشالله همه چی خوبه ❤️
شاید دیر گرفته عزیزم به دلت بد راه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.