خانوما روز ۱۱ تأخیر بتا ۴۳۱ کم محسوب میشه؟

۵ پاسخ

ممکنه دیر گرفته باشه منم۹روزتاخیر۲۷۰ بودم

نه عزیزم خوبه زنداییم روز ۱۲تاخیر ۲۰۰ بود

شاید .شاییدم دیر گرفته

ممکنه لقاح دیر گرفته باشه عزیزم مهم روند رشده ۴۸ ساعت دیگه مجدد بتا بده انشالله همه چی خوبه ❤️

شاید دیر گرفته عزیزم به دلت بد راه نده

سوال های مرتبط

مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری