۱۷ پاسخ

دوو خیلی مارک خوبیه هم نورش هم رنگش هم صداش

براما دوو برا پدرم اینا دوو راضی هستیم

من دوو دارم راضی ام

ما دوو داریم راضیم اگه بتونی اصل پیدا کنی که معلومه سامسونگ فوق العادست

مال ما اسنوا هست راضیم

اگه اصلی ال‌جی پیداکنید خیلی بهتره

سامسونگ اصلی اگر باشه ماهواره و دیجتال سرخود داره و همینطور الجی
سفارش امارات و یا کره
بقیه مارک تلوزیونا پول الکی دادنه

من TCLدارم ۶ساله عالیه ازش راضیم میگن سامسونگا و دوو ها الکین ساخت خود ایرانن پدر شوهر من الجی گرف ۵۰ملیون دوسالم کار نکرده خراب شده

مامانم اسنوا دارن خوبه
ما خودمون ال‌جی داریم

از من دوو هس راضیم

من دوو دارم راضیم
سامسونگ باید بگردب اصلش پیدا کنی

اصلی اگه پیدا کنی سامسونگ خیلی بهتر ولی دوو هم خوبه
ما جی پلاس داریم زیاد جالب نیست

منم هوریون دارم قبلا دوو داشتم ایرانیا خوبن همشون

سامسونگ خوبه سام نگیری حواست باشه الکی میگن موتور سامسونگ داخلشه اسمش هست سام اینا الکی و به درد نخوره

اسنوا میگن تو ایرانیا خوبه

عزیزم اسنوا و دوو هم خوبه،،،فرق قیمتشون فکر کنم زیاد باشه،
زن داداشای من اسنوا دارن

جی پلاس هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🤍Delvin❤️ مامان 🤍Delvin❤️ ۲ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۲ سالگی