فرزندپروری پوشک شیرخشک فرزندپروری پوشک شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

من ۵سال بعدازدواجم گذاشتم باردارشم الان پشیمونم کاش ب کل منصرف میشدم ازبچه دارشدن...چ

هممون همینیم خواهر

......

تصویر

منم بخدا. انقققد بخاطر بچم نگرانم. خدا خودش حافظ، بچه هامون باشه

آره واقعا حیف زندگیمون حیف بچه هامون بد موقعه ای افتاد 😭

منم💔

سوال های مرتبط