۳ پاسخ

معمولا ۸ صبحانه فرنی یا نون پنیر با شیر گاو، یا نون و خرما و شیر کاو، یا تخم مرغ و سیب زمینی یا تخم مرغ و خرما، هر چقدر میل داشته باشه. سرگرمش میکنم که بیشتر بخوره ولی مجبورش نمیکنم حتی اگه فقط یه قاشق بخوره.
میانوعده صبح میوه سیب یا ۴ پیمونه شیر
ناهار ۱۲:۳۰ هرچقدر میل داشته باشه سوپ
خودم ۱:۳۰ ۲ ناهار میخورم اگه گرسنه باشه هرچقدر میل داشته باشه پلو خورشت بهش میدم
میانوعده ظهر معمولا میوه پرتقال یا ۴ پیمونه شیر
عصر سوپ
شب شام خودمونو اگه گرسنه باشه هرچقدر میل داشته باشه بهش میدم.
اگه فاصله شام و خواب بیشتر از یکساعت بشه ۴ پیمونه شیر قبل خواب میدم

شیرینی، شکلات، بیسکوییت اصلا نمیدم. اگه بهانه گیر باشه سوپشو گرم میکنم میدم.

من صبحانه ها ، یا نون و خامه میدم
یا خامه و مربا (به خونگی ) دارم میدم با نون
یا نیمرو خالی یا نیمرو با رب
یا نون و پنیر و گردو


نهار : از شب هر چی پخته باشم واسه نهار دخترم نگه میدارم هر چی که خودمون میخوریم فقط کم نمک و بدون ادویه فقط زردچوبه میزنم به غذاهامون

بعد ار نهار که میخوابه بیدار میشه بهش میوه میدم معمولا ، خرما میدم ، پودر گردو و تخم کدو و پسته رو دوست داره با مویز میدم بهش
عاشق کیک تی تابه گاهی اوقات میدم بهش
گاهی دو تا بیسکوییت مادر میدم
گاهی البته خیلی کم بستنی بهش میدم

میره واسه شام ، شام و‌که خورد دو ساعت بعدش شیر میدم میخوابه

مقدار مصرف روزانه شیر ۳۰۰ تا ۴۸۰ سی سی
بیشتر نمیدم بهش

شیر۱۵۰تا واس خواب ظهر فقط باخواب شب

سوال های مرتبط