۳ پاسخ

بچه منم اصلا نخورد

عزیزم یه نصیحت از من به تو پستونک وابسته میکنه من دخترم تا ۵ ماهگی میخورد انقدر لاغر شده بود همش باید تو دهنش باشه تا وقتی که گرفتم سه روز براش تب کرد الان خدارو شکر هم شیر خوب میخوره هم غذا

دخترمن از دوماهگی دادم نگرفت که نگرفت دکترشم میگه بهتر که ن پستونک گرفت ن شیشه شیر

سوال های مرتبط

مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی
مامان Delvin👧🏻 مامان Delvin👧🏻 ۹ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی