بچه منم اصلا نخورد
عزیزم یه نصیحت از من به تو پستونک وابسته میکنه من دخترم تا ۵ ماهگی میخورد انقدر لاغر شده بود همش باید تو دهنش باشه تا وقتی که گرفتم سه روز براش تب کرد الان خدارو شکر هم شیر خوب میخوره هم غذا
دخترمن از دوماهگی دادم نگرفت که نگرفت دکترشم میگه بهتر که ن پستونک گرفت ن شیشه شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.