۲ پاسخ

تاالان نگرفته باشه بعد اینم نمیگیره

اگر نمیگره پستونک دهنی بهش نده ضرر داره میگن

سوال های مرتبط

مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی