۶ پاسخ

من جلسه پنجم هست میرم دردش در حد اینه که گز گز میشه من قبل اینکه برم نیم ساعت از قبلش زایلاپی رو فقط بیکینی میزنم ی پلاستیک می‌زاری روش میری دل نسوز هم زایلاپی رو بزن تا ی کمی بی حس بشه اما درکل من ب قدری ترسو هستم رفتم پس برید و لذت ببرید از نرمی بدنتون

حتما منظم برو و حتما تمدید کن من ۹ سال پیش رفتم و تقریبا رفته بود و تنبلی کردم نرفتم الان دراومده، البته پاهام و دستام کمتر ولی زیربغل و بیکینی کامل

سلام گلم خوبی عزیزم؟
ببین گلم زیلاپی هست برای بی حسی خب و من پیشنهادم اینه اول تمام بدن لیزر برو و مهمترین ها زیر بغل و بیکینی هست و بعدش به نظر من برو برا وایتینگ که سفید کننده و جوانسازی واژن هست اگر ناحیه واژن تیرگی و بیرون زدگی لابیا و اینا داری

زایلاپی
من فقط قسمت زانو خوب جواب نگرفتم

آره خیلی راضی هستم

واسه لیزر که پماد بی حسی نمیزنن

سوال های مرتبط