من جلسه پنجم هست میرم دردش در حد اینه که گز گز میشه من قبل اینکه برم نیم ساعت از قبلش زایلاپی رو فقط بیکینی میزنم ی پلاستیک میزاری روش میری دل نسوز هم زایلاپی رو بزن تا ی کمی بی حس بشه اما درکل من ب قدری ترسو هستم رفتم پس برید و لذت ببرید از نرمی بدنتون
حتما منظم برو و حتما تمدید کن من ۹ سال پیش رفتم و تقریبا رفته بود و تنبلی کردم نرفتم الان دراومده، البته پاهام و دستام کمتر ولی زیربغل و بیکینی کامل
سلام گلم خوبی عزیزم؟
ببین گلم زیلاپی هست برای بی حسی خب و من پیشنهادم اینه اول تمام بدن لیزر برو و مهمترین ها زیر بغل و بیکینی هست و بعدش به نظر من برو برا وایتینگ که سفید کننده و جوانسازی واژن هست اگر ناحیه واژن تیرگی و بیرون زدگی لابیا و اینا داری
زایلاپی
من فقط قسمت زانو خوب جواب نگرفتم
آره خیلی راضی هستم
واسه لیزر که پماد بی حسی نمیزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.