کته شویدماست واسه اسهال خوبه؟؟

۵ پاسخ

ببین فقط پودر سنجد عالیه

شربت نئوزینک هم عالیه

بنظرمنم فقط دوغ و پونه

به نظرم من که تاثیری نداره
فقط شربت نئوزینک
و قطره پدی لاکت جوابه

کته ماست بانعنا

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی