۳ پاسخ

برنج بریز ی بند انگشت هم آب بریز روش خودش میپزه و ...هویج اب پز هم خوبه شکم شو سفت میکنه

برنج بزار کته بشه وقتی پخت یکم خنک شد بهش ماست اضافه کن

برنج ماش
درست کن روغن روبرنج نده موقعی خوردن
با ماست بخورین

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان گوگولی👼 مامان گوگولی👼 ۱۷ ماهگی