۴ پاسخ

چطور نمیسازه؟
اخه منم خیلی امتحان کردم
دکترا میگفتن رفلاکس داره و شایدم نسازه
تا دکتر اخر تشخیص داد الرژی گاوی داره و اچ ا میخوره

گیگوز 2 میدم خوبه بهتر از 1 میخوره

من بیومیل میدم..امتحان کن..نانم بده

من بیومیل میدم راضیم

سوال های مرتبط