فکر نکنم تن خورش خوب بشه مگه به بچه ی خیلی تپل
خیلییی قشنگن😍😍از کجا میخوای سفارش بدی؟
به تن همه نمیاد
تن چندتا بچه دیدم بندا خوبن نبودن
خیلی نانازنننن😍😍
کدوم سایته؟😬
منم دو تا شبیه این خریدم
باحاله بنظرم
بنظرم خنک و گوگولیه منم شبیش رو خریدم واسه دخترم البته هنوز نپوشوندم منتظرم هوا گرم بشه
سفیدش قشنگه
خدااااا چ نااازن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.