۴ پاسخ

سرد +قطره و فین گیر

آخ از دست این کولیک رفلاکس و آلرژی و کیپی دماغ
دیگه واقعا دارن دیوانه میشم
این چالش ها کی تموم میشه
دوس دارم ی شب پسرمو تو بغلم بگیرم تا صبح راحت بخوابه
این دماغ کیپی نمیذاره راحت بخابه🥺🥺

بخور نمی خواد قطره سدیم کلراید بریز تو بینیش

من قطره بینی میندازم و بعد تمیز میکنم

سوال های مرتبط

مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی