۳ پاسخ

دارم وسایلامو جمع میکنم برااسباب کشی...هرکارتنی ک جمع میکنم صدتافحش بخودم میدم😐😐😐😐

بچه منم ی دوهفته هست اینطوریه انگار تو این سن همشون اینطوری بهونه گیرن و جیغ میزنن

درکت میکنم من که گاهی به سرم میزنه فرار کنم از دستش

سوال های مرتبط