چون به نفعشونه همه چی گرون باشه بیشتر از جیب مردم بچاپن
در هر صورت شما میخواین لخت شین
اگه الان همینو تو خیابون میگفتی میشدی اغت ش ا ش گر خواهر من🤣
شایدم جاوید نام🥲
هنوز روزای خوشمون بعد این جنگ تازه دهنمون سرویس خواهد شد این همه هزینه و خرج تورم میرسونه به ۱۰۰۰
در عوض امنیت داریم مگه نمیدونی
تا بوده همین بوده ولی همیشه عوضش امنیت که داشتیم الان همونم نداریم و جنگنده ها داعم بالاسرمونه😪
حالا بیا بیا عده حالی کن درد ما اینا
ولی نه ما وطن فروشیم ما میخوابم لخت شیم🫨
امنیت داریم صبح تا شب جنگنده بالاسرمونه تو وطن فروشی م ع آن د ی. بدبختمون کردن چی بگیم اخه
به اروپا خوش اومدین ....بله همش غرب غرب اینه وضعع گوهی غرب ...دیگه مث اروپاییا زندگی میکنیم ...افتخارکن
تازه جن/گ تمام بشه از اینم گرون تر میشه..
لعنت بهشون
ديگه داشتن زندگي معمولي هم برامون آرزر شده
عوضش امنیت داریم
هنوزمیگن بعدجنگ نجومی میره بالابخاطراینک هزینه جنگ بالابوده
ولا من جلو عید رفتم سنو سینه دادم چون میخواستم برج یک سنو تیروئید انجام بدم بعد جلو عید پرسیدم سنو تیروئید چنده گفت ۷۰۰ ولی امروز رفتم انجام دادم یک میلیون چهار صدو نود تومن گرفت خشکم زد میخواستم ۲۰ انجام بدم ترسیدم برق نزنه الان انجام دادم چون واجب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.