۷ پاسخ

دقیقا دختر منم ۳۶۰۰ بود الان۷۸۰۰
رفلاکس داره دارو میدم
با زینک یکم اشتهاش بهتر شده

حلیم
بلغور گندم+ مرغ

هیچ راهی هم پیدا نکرد وزنشم استپ کرده

دقیقا پسر منم دو ماهگی اعتصاب کرد الان دیگه تو خوابم نمیخوره امروز کلا 100تا خورده

پسر من از دو ماهگی عتصاب کرده گلم هرچی دکتر میبرم فایده نداره

مثه پسر من

پسر منم همینه دو ماهه وزنش ثابت مونده
شیرم فقط یکم موقع خواب میخوره
منکه دیگه ول کردم انگار بچه ها مدلشون اینطوریه

سوال های مرتبط