۴ پاسخ

من ۱۵ هفتم دقیقا امروز و دیروز اینجوری بودم

خیلی طبیعیه

عزیزم طبیعیه تیر کشیدن داره جا باز میکنه
ولی اگه فقط همیناست و علائم دیگه ای نداری.

منم منم منم منم منم
امروز خیلی بیشتر بود☹️☹️🥺🥺🥺
واقعا دیگه دارم خسته میشم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی