۸ پاسخ

با خودت ببرش دسشویی ببینه 😝
حالا شاید خیلیا بدشون بیاد اما واقعا موثره تو یادگیری😁

پسر من یکماه بیشتر طول کشید تا پی پی رو بگه تنها خوبیش این بود نمی‌نشست رو زمین پی پی کنه و از قیافش می‌فهمیدم پی پی داره ولی عصبانی نشو فقط بگو پی پی جاش تو دستشوییه

عزیزم چیو بفهمه
بازش کن مرتب ببر سرویس
براش داستان بگو کتاب بخر بخون براش عکساشو نشونش بده چندماه طول میکشه
خودت باید ببریش سرویس بزار بازی کنه اونجا کم کم عادت میکنه

چه اصراریه خب بزرگتر بشه میفهمه!

زوده بزور میخوای بگیریش

فعلا همش باهاش تمرین کن بهش فرصت بده یاد میگیره نگران نباش.

زوده عزیزم، وقتی آمادگی نداره اصرار نکن تا سه سالگی وقت دارن، پسر من چون کاملا حرف میزنه میگه، من میگم یکم زوده ولی بهم میگن وقتی میگه یعنی آمادگی داره.

چون زوده🫠

سوال های مرتبط