خانما سوراخ کردن گوش به روش سنتی خوبه یا دستگاه؟؟

۹ پاسخ

انژوکک بهتره فکر کنم

صد در صد دستگاه
بهداشتی تره و البته آسون تر و خاطر جمع تر

دستگاه

من دخترمو سنتی با سوزن مامانم سوراخ کرد خیلی زود خوب شد دستگاه تحربه ندارم

آره سنتی من دیدم اگه کسی داشته باشی چه اشکال داره من برادرزادم یکی آشناهامون گوشش سوراخ کردخیلی زودخوب شد

دستگاه بهتره

دستگاه

مگه یه روش بیشتر داریم؟
من از قدیم همین دستگاههای تفنگی رو دیدم!!!!

دستگاه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی