سلام کسی با دکتر سوسن داورپناه در مشهد ویزیت داشته

۲ پاسخ

بله من

سلام اره من باردار بودم زیر نظرش بودم سزارین هم انجام داد خیلی دکتر خوبیه الانم انشالله میخوام برم زیر نظرش باشم واسه زایمانم

سوال های مرتبط