۹ پاسخ

واسه چند هفته نامه گرفتی عزیزم

دکترتون کین؟

بسلامتی عزیزم
هزینه زایمان دوم سزارین چقدره

چ زود
چقد خوب

بسلامتی انشالله واسه چندم بهت نوبت داد

طبیعیتو چندم زده ؟من ۱۸خرداد
نمیدونم سزارینم چندم میشه

خداروشکر عزیزم انشالله بسلامتی🧡

بچه بریچ بود عزیزم.؟؟

خداروشکر عزیزم برای چند هفته بهت نوبت داده؟؟

سوال های مرتبط

مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی