مامانا زایمان دوم هم مثل اول دردناکه؟؟؟ استرس دارم

۵ پاسخ

والا مامای همراه من گفتش که به‌ت قول میدم زایمانت دو ساعت بیشتر طول نکشه...

آره عزیزم فرقی نداره ولی زمان کمتری میبره

بله منکه برا اولی مردمو زنده شدم بیتجربه بودم پیاده روی اصلا نداشتم هیچ درد انقباض نداشتم مامانم گفت نرو صبر کن گوش ندادم ب گ. خوردن افتادم . ولی برای دومی فهمیدم پیاده روی هفته اخر بارداری خیلی کمک میکنه راحت زایمان کنی بچه میاد پایین و دردات شروع شد فورا نرو بیمارستان یکم درداتو تو خونه تحمل کن
توخونه همه دردامو تحمل کردم هم رفتم بیمارستان سرم زدن گفتن برو تخت زایمان نیم ساعته ب دنیا اومد بچم

درد که هست ولی زودتر فول میشی

طبیعی؟بله درد داره ولی ساعتش خیلی خیلی کمتر از اولیه

سوال های مرتبط

مامان زایمان زودرس💔 مامان زایمان زودرس💔 هفته بیست‌وهفتم بارداری