خانوما کسی بوده با سرویکس ۲۵ سرکلاژ نکرده باشه ؟

۶ پاسخ

عزیزم حتما سرکلاژ کن اصلا ریسک نکن

من با سرویکس۲۶,پساری گزاشتم

من 8 هفته 29 بودم الان دوباره باید باید سونو بدم ببینم چند شدم

خواهر شوهرم ۲۵ بود اورژانسی سرکلاژ کردن

هفته پایین هستی انجام بده حتما

منم امروز سونو داخلی دادم گف ۲۵
گف شنبه برو بستری شو سرکلاژت کنم
من سابقه یه زایمان زودرس دارم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی