خانمایی ک سزارین کردین میشه بگین چجوریه ؟

۱۳ پاسخ

عزیزم شما ریواس خوردی مشکلی نداشتی ؟

پمپ درد بگیر

برامن ک سخت بود دوتاش نمیدونم بقیه چرااین قد خوب بودن وراحت

دوتاشون درد خودشون رو دارن بنظرم
ولی بعد بی حسی ک بهت میگن بلند شو راه برو و یا تو خونه خیلی درد داریم😂

هیچی راحته تا بری اتاق عمل تا برگردونن بخش یساعت طول میکشه دردی هم نمیدونی

سزارین خیلی خوبه درداش با شیاف اروم میشه بی حسی میگن ضررش کمتره من خودم شکم اول سزارین بودم بی حسی ازکمر فقط سرتو نباید تکون بدی چندساعت

عالیه ..فکر زایمان طبیعی رو از سرت بیرون کن

دو روز اول اذیتی به بعد کم کم خوب میشی

عالییی

آمپول داخل کمر اصلا درد نداره
سوندم خیلی دردش خفیفه
فقط بعد از آمپول بیحسی نباید تا ۳ تا ۴ ساعت گردنت رو تکون بدی چون تا یک هفته بعد از عمل گردن درد و شونه درد شدید میگیری
شیاف درد رو سر وقت بزاری راحت میگذره وگرنه تا چند روز همش درد داره جای بخیه

اصلا هم راحت نیس سختی ودرد خودش داره وبعد عمل کمردرد درد فوق العاده

خیلی خوبه ن درد احساس میکنه ن هیچی البته تا وقتی بیحسی داری بعدش دیگه دردبخیه ها شروع میشه
ولی فکرکنم بهتر از طبیعی باشه

راحت

سوال های مرتبط