خانما بچها از کی میخندن و آقو آقو میکنن؟

۹ پاسخ

پسر من از ۱۵روزگی اغو میگف و کمی میخندید ولی جدیدا باهاش حرف میزنم واضح میخنده

فقد برنجو اینامیخورم

از۳ماهگی میخندن حدودا۴ماهگیم باید آغوکنن

واس دل درد خانما چی خوبه واس بچم خیلی زور میزنه قرمز‌میشه

۲‌ماه فک‌کنم اقو اقو کنن

از حدود چهل روزگی ببعد برا بچه من شروع شد

پسر من آخرای یه ماهگی

آخرای دوماه شروع میشه

پسر من ۴۱ روزشه اقو میکنه و گاهی هم باهاش حرف میزنم میخنده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی