خانما بنظرتون ببلاک وزن دهنده است؟؟

۲ پاسخ

من خودم ببلاک ندادم وزن گیریش رو نمیدونم ولی از ۲ ۳ نفر شنیدم نفخش زیاده و بچه دل درد میشه

ببلاک مثل شیرمادر شیر سبکیه . روند چاقی هم توی هربچه بنطرم ژنتیکیه ربطی به شیرخشک و اینانداره

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی